poniedziałek, 24 marca 2014

✿ Moja lista must have ✿

Hej kochani! Pogoda strasznie się zepsuła, jest zimno i pochmurno, takie dni najchętniej leżałabym w łóżku z kubkiem gorącej czekolady w ręce. Pobuszowałam dziś po necie i dodałam wiele zdjęć do mojego folderu MUST HAVE, którymi mam zamiar się teraz z Wami podzielić. 

 I - Rurki skinny.


| Stradivarious |
 | Stradivarious |

II - Każdą z tych trzech bluzek.
| Bershka |

 | Bershka |
| Bershka |

III - Buty do biegania.
 | House |
| Nike |

IV - Trampki, tenisówki
| House |
| Miejski sklep |

V - Jordany!
Zdecydowanie mój największy MUST HAVE.
VI - Szminki
Kolor różowy i czerwony, a przy okazji nude.


VII - Okulary Przeciwsłoneczne
Interesują mnie te dwa typy :
| Stradivarious |

| House |

VIII - Duży naszyjnik

IX - Spódniczka baskinka



X -Czarny zwyklak 
| House |

XI - Duuuuży Kapelusz
XII - Sukienka wiosenno letnia z różowym dołem



XIII - Strój kąpielowy

| H&M |

XIV - Bluza brzoskwiniowa

| H&M |

XV - Sweterek 

| H&M |

XVI - Koturny z paseczkiem





Co myślicie? Tak wiem, moja lista jest naprawdę długa! Może kiedyś uda mi się wszystko zebrać haha :*
A wy? Jak długie macie swoje listy?


2 komentarze: