czwartek, 30 października 2014

Reaktywacja ♡

Cześć! Na wstępie chciałabym przeprosić te osoby, które być może czytały naszego bloga. Jest mi bardzo przykro, że tak zaniedbałyśmy te nasze małe, cieplutkie miejsce w internecie. Tak mówiłam sobie, tym razem będzie inaczej - będę go prowadziła, choćby pisząc posty raz na tydzień, może na dwa, to będę! Niestety. Zaczęła się szkoła i wszystko się posypało. Plany z wolnym czasem oczywiście. Od razu multum nauki, brak czasu na zajmowanie się sprawami trzecimi. Na szczęście jest już chłodno, ciemno robi się o godzinie 17, a ja spędzając czas w domu mogę pisać notki. Tak więc moje kochane, wielka reaktywacja. Tym razem przysięgam, nie zawiodę!

Jak to u mnie w zwyczaju, z każdą reaktywacją wielkie zmiany bloga. (Chyba) Polepszyłyśmy szablon, żeby był bardziej dziewczęcy, związany z tym co naprawdę będzie tutaj pokazywane, ale i tematykę. Głównym celem będzie POKAZANIE JAK ŁADNIE SIĘ UBRAĆ, ZA NIEWIELKIE GROSZE - czyli jak podejrzewacie outfity z SH.   

 Już jutro postaram się napisać pierwszą notkę o jakimś temacie. A będzie ich coraz więcej, coraz częściej - także się szykujcie!




Buziaczki, Ness :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz